סוגי מכשירים להכנת דגמים מטלוגרפיים

מטלוגרפיה זו האמנות של הכנת משטחי מתכת וגם המדע שמאחוריה. כאשר מכינים דגמים מטלוגרפיים המטרה היא לחשוף את תכונות החומר והמבנה האמיתי שלו. כדי לעשות זאת מעבירים את החומרים הקשיה באמצעות חימום, לאחר מכן שוחקים ושורטים אותם בעזרת חומרים מיוחדים ולבסוף מבריקים את הדוגמא כדי ליצור גימורים חלקים ונקיים משריטות.

כל דגם מתחיל בחיתוך מדויק!

כאשר מכינים דגמים מלטוגרפיים, לחיתוך טוב ומדויק יש המון חשיבות, והחיתוך הוא נקודת ההתחלה של כל דגם. לכן בחירת מכונת החיתוך הנכונה היא חלק חשוב בלתי נפרד מהתהליך, וזו הדרך הטובה ביותר לחסוך לעצמכם זמן וחומרים מתכלים. חיתוך נכון על ידי מכונת חיתוך מקצועית ומדויקת יעזור לכם לייצר מודולים במצב מושלם כך שתוכלו להמשיך לשלבים הבאים בקלות וביעילות.

השימושים השונים של מכונת החיתוך:

מכונות חיתוך שונות מאפשרות לכם לחתוך חומרים שונים לרבות מתכות, קרמיקה, רכיבים אלקטרוניים, גבישים, חומרים מרוככים, ביו חומרים, קרבידים מסוננים, מינרלים ועוד. מכונות אלו משמשות עבור תעשיות שונות כמו למשל מעבדות של מתכות, אלקטרוניקה, גיאולוגיה, ביו רפואית, מחקרית וגם לצרכים תעשייתיים בענפי הייצור השונים.

למכונת חיתוך מדויק יש לא מעט תכונות שהופכות את השימוש בה לאופטימלי, כמו למשל: חיתוך מדויק במיוחד באמצעות מנוע חיתוך חזק ומדויק, קצב הזנה אוטומטי, תפעול קל עם מסך מגע וג’ויסטיק, מעמד סיבוב, יחידת הלבשת להב ויחידת יישור לייזר לשימוש פשוט ונוח.

אילו עוד מכשירים מתאימים להכנת דגמים?

מלבד מכונת חיתוך מדויקת אשר תעזור לכם להכין את כל הרכיבים עבור הדגם, יהיה עליכם גם להצטייד במכונות נוספות כמו למשל מכונות ליטוש, מכונות להכנת הדגם בפועל וגם חומרים להכנת דגמים (מתכלים).

מכונות ליטוש

מכונות ליטוש מאפשרות ללטש את הדגמים המוגמרים או את הרכיבים החתוכים בדרגות ליטוש שונות. ליטוש באמצעות מכונות ייעודיות הופכך את העבודה לפשוטה יותר, המכונות יכולות להחזיק את הדגמים שרוצים ללטש וללטש אותם בתנועות סיבוביות. מכונות אלו כוללות מסך מגע נוח ליישום אשר מאפשר לבקר את העבודה, מערכת עצירה אוטומטית ושלל תכונות שהופכות את עבודת הליטוש למדויקת במיוחד.

מכונות הרכבת דגמים

המטרה של מכונות להרכבת דגמים היא לטפל בדגימות קטנות ולהגן על חומרים שבירים ומתכלים, שכבות דקות או ציפויים שונים במהלך הרכבת הדגם. באמצעות מכונות הרכבה ניתן לייצר דגימות בגודל אחיד כך שיהיה יותר קל לטפל בהם במחזיקים אוטומטיים בשלבי ההכנה הבאים של הדגמים. מכונות הרכבת דגמים מאפשרות לבצע הקשיה של הדגמים באמצעות ויש להן לא מעט תכונות שהופכות את התהליך לפשוט וידידותי כמו למשל הפעלה מהירה, פשוטה ואמינה, מערכת לחיצה כפולה, מערכת חימום חזקה, תכונות הרכבה מתקדמות עם מסך מגע, קיבולת גבוהה במיוחד ובטיחות משופרת.

לסיכום אם תרצו לדעת אילו סוגי מכשירי מדידה מתאימים להכנת דגמים מלטוגרפיים, אתם מוזמנים לקבל ייעוץ מקצועי, שיעזור לכם להגיע לבחירות הנכונות ביותר.

צרו קשר

דילוג לתוכן